2008. augusztus 18., hétfő

Szeberényi Ádám zongoranövendék

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól sikerült fotó,helyes szimpatikus arc és nagyon intellektuális feje van.

Névtelen írta...

Igen, a fotó tényleg jó...de vajon HOGYAN játszik? Tudom érezni, amit ő? Mit mond a zongora, ha Ő játszik?
(nem volt rossz pasi a Ted Bundy sem...)

Node: Remélem egyszer hallgathatjuk! :)
Éva

Névtelen írta...

Igazad van , mert az a lényegesebb, hogyan zongorázik, hogyan tudja átadni müvészetét a közönségnek, de ezen a képen ez nem jön át, és még nem is hallottam játszani, ezért csak amit látok azt irhattam le. A Ted Bundy hasonlat kicsit erős, nem?
Azért reméljük, hogy még hallunk róla, mint tehetséges zongorista !:)

Névtelen írta...

:D
...nem Őhozzá hasonlítottam a Ted Bundy-t (egészen más pasec)..hanem a megközelítéshez.
V.Xaver szociofotói párbeszédeket keltenek, ez szerintem jó!
Éva

Névtelen írta...

Kedves Éva! Félreértettem,másképpen értelmeztem amit írtál, bocsi.
Valóban a fotók szinte beszéltetnek, a vélemények párbeszédeket szülnek és a közös érdeklődés, izlés és gondolkozás hidat alkot köztünk. Ez valóban jó.