2008. augusztus 12., kedd

Isti szeme mindent lát

8 megjegyzés:

Virág/Virág írta...

Ha Isti helyett pölö Ibi lennél -mint én-, szempillaspirállal besegíthetnél, hogy "kétszerolyan" dúsnak tűnjön! Azért így is szép!

Varnus Xaver írta...

Ezt ugyan nem értem, de biztos bennem van a hiba :-)

Virág/Virág írta...

Segítek: 1./"pölö" = pl. azaz például
2./ Isti - gondolom - István, azaz férfiú
3./ a nők kifestik a szempillájukat, hogy dúsabbnak tűnjön
4./ engem Ibolyának kereszteltek s Ibinek becéznek (olykor)
5./ assszem, túlbonyolítottam...
6./ bocsánat, bennem van a hiba :)

Névtelen írta...

"A Szép: igaz, s az Igaz szép - sohse áhítsatok mást, nincs főbb bölcsesség."

(bár őszintén:én is ráerősítek Ibi. :D )
Egy gyermek tényleg mindent lát...erre gondolt Xavér? A tisztaságra?
Éva

Névtelen írta...

azért ez így is szép. egy nőnek valóban jól áll a szempillakütyü, de egy férfiú, úgy gondolom, elég ennyi szempillával :) mostmár az illetékes is hozzászól:)

Virág/Virág írta...

Természetesen! Kedves Isti, így csodás, csak a nők csalnak néha, ámde csakis azért, hogy a férfiak kedvére tegyenek önmaguk gyönyörűségére:)

Névtelen írta...

Isty, boldog névnapot Neked, amennyiben ma ünnepled.

Névtelen írta...

Isty szeme nagyon fiatal.....?!:)