2008. augusztus 12., kedd


Harckocsim

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó kép - >
Critical Mass "orgonista" módra: Pedál csakis a láb alatt.
;)

Névtelen írta...

Nagyon eredeti kép. Ezek szerint szeret biciklizni?
Szeretném megkérdezni, hogy rendszeresen kerékpározik, itthon Budapesten is ?
Magyarországon a kerékpározási kultúra most van talán?kialakulóban, bár a Fertő tó körül már elég kultúrált a kerékpárút.
köszönöm Evila

Varnus Xaver írta...

Mindenhová bringával megyek a Belvárosban. Öreg vagyok én már a dugókhoz.

Virág/Virág írta...

Szerintem öreg csak az országút! A dugóival együtt! Külben pedig a franciáknál még a nyugdíjas mamókák is keróval nyomták a szerpentineken, győztem vigyázni rájuk mikor kanyarogtunk a hodály kocsinkkal, na persze én csak egy síkvidéki asszonyembör vagyok, nem szoktam a hegyi vezetést, mindenesetre összejött az a 4000 km.
Szóval: aki bicajos, az örök fiatal!:)

Névtelen írta...

Egyetértek "virág/virág" és gratulálok ahhoz a 4000 km-hez, nem semmi teljesítmény!
Egyébként pedig egy örökérvényü mondás: mindenki annyira öreg vagy fiatal, amennyinek lélekben érzi magát!

Virág/Virág írta...

Jaja, amennyinek érzi, csak aztán nehogy infantilis maradjon az ember lánya! Úgy 1000 évre...:) De még ez is jobb, mint begyepesedett morcnak lenni, nem igaz?

Névtelen írta...

Ejnye "virág/virág", nem kell félni, nem harap a néni!
S ha már így feldobtad a labdát, inkább "infantilis, mint begyepesedett morc",amennyiben a lelkes,őszinte és túláradó lehet akár infantilis is,bocsika érte!
Engem szórakoztatott.Egyébként meg mindenkinek meg van a maga bogara, ki ilyen,ki meg olyan.Ki tudja a tutit? Szép jó éjszakát !

Virág/Virág írta...

??? - mitől/kitől kellene félni? A saját magamra szabott iróniát nem kell másnak magára vennie, ha nem inge!
Ideírok egy verset:

Megint hó, mert tél
- és fehér.
Az exhibicionizmus
mit sem ér.
A rosta lika
akkor is sok, ha
átnézünk a felén.

Névtelen írta...

nem inge,hanem reakció!